SCHIMBARE

Schimburile se pot face între produse de valoare egală sau mai mare. Clientul se obligă să achite cheltuieli de transport (50 lei în raza or. Chișinău sau tariful curierilor stabilit de Mentor Express). Schimbarea produsului se va face în cel mult 5 zile lucrătoare de la returnarea produsului care urmeaza a fi schimbat.
Nu se accepta pentru schimbare produsele care au fost spălate sau care prezintă modificări fizice, pete, rupturi, cusături noi, aplicații …etc.

RETURNARE

Atenție!!! Produse personalizate(care au fost modificate sau confecționate integral la comanda clientului) nu se pot returna sau schimba, deoarece sunt individuale, si nu pot fi revîndute.

Produsele achiziționate se pot returna în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire fără penalități si fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, suma înapoiata nu include cheltuielile de transport(50 lei) în mun. Chișinău. Nu se accepta pentru returnare produsele care au fost spălate sau care prezintă modificări fizice, pete, rupturi, cusături noi, aplicații …etc.

Atenție!! Produse personalizate(care au fost modificate sau confecționate integral la comanda clientului) nu se pot returna sau schimba, deoarece sunt individuale, si nu pot fi revîndute.

PRODUSE PRIMITE CU DEFECTE

În caz în care produsul achiziționat prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un alt produs similar, cu condiția notificării telefonice în termen de 12 de ore de la primirea produsului. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea lui. Daca nu este posibilă înlocuirea articolului cu unul identic, se va restitui contravaloarea acestuia.

Atentie! Nu se acceptă returnarea produselor purtate sau spălate

În cazul returnării unui produs fără notificare prealabila, pachetele returnate nu se vor accepta.
Toate solicitările de returnare sau schimbare se fac în scris la adresa: client@tricou.md

Back to Top